slogan

logo probeanus2

logo akademia

 

Trwa nabór do klas zerowych i grupy pięciolatków na rok szkolny 2024/25

 

Blog

Search

Każdy dzień jest dobry do świętowania, a dzień chłopaka to już w ogóle nie lada okazja! Wraz z dziewczynkami z 0B chciałyśmy przygotować chłopakom niespodzianki z tej okazji. Każdy otrzymał własnoręcznie przygotowany przez dziewczynki album z rysunkami oraz odznakę super chłopaka.

Prawidłowo rozwinięta duża motoryka oznacza ogólną dobrą sprawność fizyczną, koordynację wzrokowo-ruchową, refleks i poczucie równowagi. Wiąże się z prawidłową postawą ciała i precyzją ruch. To jedna z najważniejszych rzeczy, o które trzeba dbać mając na uwadze prawidłowy rozwój dzieci. 

Mało osób wie, że 8.10 to Dzień Ośmiornicy! Ośmiornica kryje w sobie wiele ciekawostek... posiada trzy serca, ma niebieską krew, jest bardzo inteligentna, a nowonarodzona ośmiornica jest wielkości pchły, ale także wiele, wiele innych... Jak myślicie - która z ciekawostek okazała się dla dzieci z klasy 0A najciekawsza? :)

Rozpoznawanie literek to arcyważna umiejętność. Nasi Zerówkowicze radzą sobie coraz lepiej z kreśleniem oraz prawidłowym trzymaniem narzędzia pisarskiego. Tutaj na przykład szukamy brakujących literek w angielskich słowach, żeby uzupełnić krzyżówkę ?

CLIL jest jedną z najpopularniejszych metod nauczania języków obcych. Dotyczy ona zintegrowanego kształcenia przedmiotowo – językowego opartego na jednoczesnym przekazywaniu treści z dziedziny nauczanych przedmiotów i elementów języka obcego. Taką metodą można robić projekty, które nie dość, że będą dla dzieci interesujące to jeszcze nauczą ich wielu rzeczy.

W ramach zajęć plastycznych wykonaliśmy jesienną pracę Jeż na jabłku, dzieci usprawniały motorykę małą poprzez wycinanie, przyklejanie i rysowanie, a gotowa praca może być wykorzystana jako jesienny medal lub wisząca dekoracja pokoju.

Drzewa orzecha włoskiego w tym roku bardzo obrodziły. Postanowiliśmy razem z grupą 0B pobawić się w wiewiórki i zrobić zapasy. Część rozłupaliśmy, żeby przyjrzeć się jak się orzeszki prezentują w środku, część zostawiliśmy na trawce w nadziei, że prawdziwe wiewiórki z parku nas tu odwiedzą.

więc kalosze przydadzą się nam na pewno! Grupa 0B projektowała dzisiaj swoje własne kalosze na deszczową pogodę. Połączyliśmy naszą pracę z edukacją matematyczną. Liczba chmurek odpowiada cyferce jaką każdy dostał. Dzieciaki super pracowały. W takich kaloszach aż chce się skakać po kałużach :-)

Na edukacji plastycznej poznajemy nowe techniki rysowania, malowania. Po prostu sztukę! Na jednych z zajęć uczyliśmy się jak stemplować liście oraz jak krok po kroku narysować wiewiórkę, jeża lub sowę. Zdolne mamy przedszkolaki ?

Próbowaliśmy w przedszkolu podczas pierwszego dnia jesieni odkodować jesienne obrazki. Zadanie nie było łatwe, ale dzieci poradziły sobie znakomicie. 

Search